Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх
навчальних закладах, у 2016/2017 навчальному році.
Лист МОН № 1/9-149 від 13.03.17 року
Математика
Для
проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів
атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити
роботу на 3 частини.
Перша частина –
10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне
завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів
відповіді.
Виконуючи
завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування.
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі
указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.
Друга частина
атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою
відповіддю.
Третя частина
атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми, для яких
учні мають подати розгорнуту відповідь.
Завдання
третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий
запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язання та
надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини
оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні
завчасно ознайомлені.
Для
класів з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту
частину роботи. Її рекомендується скласти із 3 завдань, що
відповідають програмі поглибленого вивчення математики.
У
кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри
і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати
увесь курс математики 5-9 класу.
Завдання
третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі
штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна
підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів
загальноосвітніх класів. Учні класів з поглибленим вивченням математики
виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.
Для
оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання
затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних
вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі
загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і
оприлюднюють.
Немає коментарів:
Дописати коментар