Яківська ЗОШ І-ІІ ступенів
«ПОГОДЖЕНО»
Заступник
директора Корнута Н.В.
«____» ______________ 2015р.
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Директор
школи Григорчук В.Д.
«____» _______________ 2015р.
|
Календарно-тематичне планування
з
а л г е б р и
9 клас
ІІ семестр 2015-2016
н. р.
Мартинюк І. Я.
Розглянуто на засіданні МО
вчителів природничо-математичного циклу
Протокол № __ від
________________ 2016р.
Голова МО Мартинюк І. Я.
9 клас
Алгебра
За
підручником „Алгебра,9”
(автори Ю.І. Мальований, Г.М.
Литвиненко, Г.М. Возняк)
Програму підготували: М.І.Бурда,
Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз,
В.В.
Грінчук, Ю.І.Мальований та ін.
№ п/п
|
Дата
проведення
|
Тема, зміст
навчального матеріалу
|
Очікувані результати
|
Примітки
|
Тема1. Нерівності ( 16 год)
|
||||
1
|
Повторення. Правила техніки безпеки
|
Наводить приклади:
числових нерівностей;
нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних
нерівностей.
Формулює:
означення: розв’язку лінійної
нерівності з однією змінною; рівносильних нерівностей;
властивості числових нерівностей.
Обґрунтовує властивості числових
нерівностей.
Зображує на числовій прямій:
задані нерівностями числові
проміжки, виконує обернене завдання;
переріз, об’єднання числових
множин.
Записує розв’язки нерівностей
та їх систем у вигляді об’єднання, перерізу числових проміжків або у вигляді
відповідних нерівностей.
Розв’язує:
лінійні нерівності з однією змінною; системи двох лінійних нерівностей з
однією змінною.
|
||
2
|
Повторення.
|
|||
3
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей.
Діагностичне тестування
|
|||
4
|
Основні
властивості числових нерівностей. Доведення нерівностей
|
|||
5
|
Почленне додавання і множення нерівностей. Самостійна робота
|
|||
6
|
Застосування
властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу
|
|||
7
|
Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язок
нерівності
|
|||
8
|
Числові проміжки. Об’єднання та переріз
числових проміжків
|
|||
9
|
Розв’язування вправ
|
|||
10
|
Контрольна
робота №1
|
|||
11
|
Аналіз контрольної роботи.
Розв’язування лінійних нерівностей з
однією змінною. Рівносильні нерівності.
|
|||
12
|
Розв’язування лінійних нерівностей
з однією змінною.
|
|||
13
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною
|
|||
14
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота
|
|||
15
|
Розв’язування подвійних нерівностей та нерівностей з модулем.
|
|||
16
|
Розв’язування вправ
|
|||
17
|
Контрольна робота №2
|
|||
Тема 2.
Квадратична функція ( 22 год)
|
||||
18
|
Аналіз контрольної
роботи. Функція. Властивості функції. Поняття квадратичної функції
|
Обчислює значення функції в
точці.
Описує:
перетворення
графіків функцій: f(x)→f(x)+а;
f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x);
алгоритм побудови графіка
квадратичної функції.
Характеризує функцію за її
графіком.
Розв’язує вправи, що
передбачають:
побудову графіка квадратичної функції; побудову графіків функцій з
використанням зазначених перетворень графіків; використання графіка
квадратичної функції для розв’язування квадратних нерівностей; знаходження
розв’язків систем двох рівнянь другого степеня з двома змінними; складання і
розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей
текстових задач.
|
||
19
|
Графік функції y=x2+n
|
|||
20
|
Графік функції y=(x+m)2
|
|||
21
|
Графік функції y=(x+m)2+n
|
|||
22
|
Графік функції y=ax2.(a>0;a<0) Самостійна робота
|
|||
23
|
Графік функції y=a(x+m)2+n
|
|||
24
|
Графік функції y=ax2+bx+c (a≠0)
|
|||
25
|
Властивості
квадратичної функції
|
|||
26
|
Перетворенння
графіків функцій Самостійна робота
|
|||
27
|
Розв’язування задач
|
|||
28
|
Контрольна
робота №3
|
|||
Квадратні
нерівності та системи рівнянь другого степеня
|
||||
29
|
Аналіз контрольної роботи.
Квадратична нерівність. Розв’язування квадратичних нерівностей
|
|||
30
|
Квадратична нерівність.
Розв’язування квадратичних нерівностей
|
|||
31
|
Розв’язування квадратичних
нерівностей. Самостійна робота
|
|||
32
|
Узагальнення матеріалу,
вивченого за І семестр
|
|||
33
|
Розв’язування систем рівнянь
другого степеня з двома змінними
|
|||
34
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними
|
Яківська ЗОШ І-ІІ ступенів
«ПОГОДЖЕНО»
Заступник
директора Корнута Н.В.
«____» ______________ 2015р.
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Директор
школи Григорчук В.Д.
«____» _______________ 2015р.
|
Календарно-тематичне
планування
з
г е о м е т р і ї
у 9 класі
на 2015-2016 н.
р.
Мартинюк І. Я.
Розглянуто на засіданні МО
вчителів природничо-математичного циклу
Протокол № 1 від
30 серпня 2015р.
Голова МО Мартинюк
І.Я.
9 клас
Геометрія
За підручником „Геометрія,
9”(автори А.П.Єршова, В.В.Голобородько,
О.Ф.Крижановський,
С.В. Єршов)
Автори програми: М.І.Бурда,
Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз,
В.В.
Грінчук, Ю.І.Мальований та ін.
Усього – 70 годин.
№ п/п
|
Дата
проведення
|
Тема, зміст
навчального матеріалу
|
Очікувані результати
|
Примітки
|
1
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи. Правила техніки
безпеки
|
|||
2
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи.
|
|||
Тема1. Розв’язування трикутників (
16 год)
|
||||
3
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800
|
Пояснює, що таке синус,
косинус і тангенс кутів від 0° до 180°.
Формулює теореми косинусів і
синусів.
Описує основні випадки розв’язування
трикутників та алгоритми їх розв’язування.
Доводить теореми синусів і
косинусів.
Розв’язує трикутники. Застосовує
алгоритми розв’язування трикутників до розв’язування прикладних задач.
Використовує формули для знаходження площі трикутника (Герона, за двома сторонами і
кутом між ними, за радіусом вписаного і описаного кола) в розв’язуванні
задач.
|
||
4
|
Тригонометричні тотожності
sin2α+cos2α=1; sin(1800-
α)=sin α; cos(1800- α)= -cos
α; sin(900- α)=cos α; cos (900- α)= sin
α
|
|||
5
|
Теорема косинусів і наслідки з неї. Самостійна
робота
|
|||
6
|
Теорема косинусів і наслідки з неї.
|
|||
7
|
Теорема
синусів і наслідки з неї
|
|||
8
|
Теорема
синусів і наслідки з неї
|
|||
9
|
Розв’язування
трикутників
|
|||
10
|
Розв’язування
трикутників
|
|||
11
|
Розв’язування
прикладних задач
|
|||
12
|
Розв’язування
задач. Самостійна
робота
|
|||
13
|
Формули
для знаходження площі трикутника
|
|||
14
|
Розв’язування
задач на знаходження площі трикутника
|
|||
15
|
Розв’язування
задач на знаходження площі трикутника
|
|||
16
|
Розв’язування
типових задач
|
|||
17
|
Контрольна робота №1
|
|||
Тема 2. Правильні многокутники (6 год)
|
||||
18
|
Аналіз контрольної роботи. Правильні многокутники. Формули радіусів
вписаних і описаних кіл правильних многокутників
|
Описує круговий сектор і сегмент.
Формулює:
означення правильного
многокутника;
теореми: про відношення довжини
кола до його діаметра; про площу круга.
Записує і пояснює формули:
радіусів вписаного і описаного
кіл правильного многокутника;
радіусів вписаного і описаного
кіл правильного трикутника, чотирикутника (квадрата), шестикутника;
довжини кола і дуги кола;
площі круга, сектора і
сегмента.
Будує правильний трикутник,
чотирикутник, шестикутник.
Доводить формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних
многокутників.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.
|
||
19
|
Побудова правильних многокутників
|
|||
20
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. Самостійна робота
|
|||
21
|
Площа круга та його частин
|
|||
22
|
Розв’язування типових задач
|
|||
23
|
Контрольна робота №2
|
|||
Тема 3. Декартові координати на площині(10 год)
|
||||
24
|
Прямокутна система координат на площині
|
Описує прямокутну систему координат.
Розпізнає рівняння кола та
прямої.
Записує і доводить формули координати
середини відрізка та відстані між двома точками.
Застосовує вивчені формули і рівняння фігур до розв’язування задач.
|
||
25
|
Координати середини відрізка
|
|||
26
|
Відстань між двома точками із заданими координатами. Самостійна робота
|
|||
27
|
Відстань між двома точками із заданими координатами.
|
|||
28
|
Рівняння кола
|
|||
29
|
Рівняння прямої.
|
|||
30
|
Контрольна робота №3
|
|||
31
|
Розв’язування задач
|
|||
32
|
Узагальнення матеріалу,
вивченого за І семестр
|
Немає коментарів:
Дописати коментар