неділя, 28 лютого 2016 р.

Календарне планування. Алгебра. Геометрія. 9 клас. І семестр.(Розширене очікуваними результатами)



Яківська ЗОШ І-ІІ ступенів


«ПОГОДЖЕНО»
      Заступник директора                  Корнута Н.В.  

             «____» ______________ 2015р.
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Директор школи              Григорчук В.Д.

                 «____» _______________ 2015р.















Календарно-тематичне планування
з
а л г е б р и

9 клас
ІІ семестр   2015-2016 н. р.

Мартинюк І. Я.







Розглянуто на засіданні  МО  вчителів природничо-математичного циклу
Протокол № __   від    ________________  2016р.
Голова   МО           Мартинюк  І. Я.

9 клас
Алгебра
За підручником „Алгебра,9”
(автори Ю.І. Мальований, Г.М. Литвиненко, Г.М. Возняк)
Програму підготували: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова,  В.Г.Бевз,
                                       В.В. Грінчук, Ю.І.Мальований та ін.

Усього – 70 годин.

№ п/п
Дата
 проведення
Тема, зміст навчального матеріалу
Очікувані результати
Примітки
Тема1. Нерівності (  16 год)
1

Повторення. Правила техніки безпеки
Наводить приклади:
числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Формулює:
означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною; рівносильних нерівностей;
властивості числових нерівностей.
Обґрунтовує властивості числових нерівностей.
Зображує на числовій прямій:
задані нерівностями числові проміжки, виконує обернене завдання;
переріз, об’єднання числових множин.
Записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання, перерізу числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей.
Розв’язує:
лінійні нерівності з однією змінною; системи двох лінійних нерівностей з однією змінною.

2

Повторення.

3

Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей. Діагностичне тестування

4

Основні властивості числових нерівностей. Доведення нерівностей

5

Почленне додавання і множення нерівностей. Самостійна робота

6

Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу

7

Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язок нерівності

8

Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків

9

Розв’язування вправ

10

Контрольна робота №1

11

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування  лінійних нерівностей з однією змінною. Рівносильні нерівності.

12

Розв’язування  лінійних нерівностей з однією змінною.

13

Системи лінійних нерівностей з однією змінною

14

Системи лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота

15

Розв’язування подвійних нерівностей та нерівностей з модулем.

16

Розв’язування вправ

17

Контрольна робота №2

Тема 2. Квадратична функція (  22  год)
18

Аналіз контрольної роботи. Функція. Властивості функції. Поняття квадратичної функції
Обчислює значення функції в точці.
Описує:
перетворення графіків функцій: f(x)→f(x)+а;
 f (x) →f (x); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x);
алгоритм побудови графіка квадратичної функції.
Характеризує функцію за її графіком.
Розв’язує вправи, що передбачають:
побудову графіка квадратичної функції; побудову графіків функцій з використанням зазначених перетворень графіків; використання графіка квадратичної функції для розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь другого степеня з двома змінними; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей текстових задач.

  19

Графік функції y=x2+n

20

Графік функції y=(x+m)2

21

Графік функції y=(x+m)2+n

22

Графік функції y=ax2.(a>0;a<0) Самостійна робота

23

Графік функції y=a(x+m)2+n

24

Графік функції y=ax2+bx+c (a0)

25

Властивості квадратичної функції

26

Перетворенння графіків функцій Самостійна робота

27

Розв’язування задач

28

Контрольна робота №3

 Квадратні нерівності та системи рівнянь другого степеня

29

Аналіз контрольної роботи. Квадратична нерівність. Розв’язування квадратичних нерівностей

30

Квадратична нерівність. Розв’язування квадратичних нерівностей

31

Розв’язування квадратичних нерівностей. Самостійна робота

32

Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр

33

Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними

34

Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними














Яківська ЗОШ І-ІІ ступенів


«ПОГОДЖЕНО»
 Заступник директора                 Корнута Н.В.

             «____» ______________ 2015р.
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Директор школи              Григорчук В.Д.

                 «____» _______________ 2015р.











Календарно-тематичне планування 
з
г е о м е т р і ї
у 9 класі
на 2015-2016 н. р.

Мартинюк І. Я.



Розглянуто на засіданні  МО  вчителів природничо-математичного циклу
Протокол № 1   від    30   серпня  2015р.
Голова МО           Мартинюк І.Я.






9 клас
Геометрія
За підручником „Геометрія, 9”(автори А.П.Єршова, В.В.Голобородько,    
                                                                 О.Ф.Крижановський, С.В. Єршов)
Автори програми: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова,  В.Г.Бевз,
                                       В.В. Грінчук, Ю.І.Мальований та ін.
Усього – 70 годин.
№ п/п
Дата
 проведення
Тема, зміст навчального матеріалу
Очікувані результати
Примітки
1

Повторення навчального матеріалу за попередні класи. Правила техніки безпеки


2

Повторення навчального матеріалу за попередні класи.

Тема1. Розв’язування трикутників ( 16  год)
3

Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800
Пояснює, що таке синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°.
Формулює теореми косинусів і синусів.
Описує основні випадки розв’язування трикутників та алгоритми їх розв’язування.
Доводить теореми синусів і косинусів.
Розв’язує трикутники. Застосовує алгоритми розв’язування трикутників до розв’язування прикладних задач.
Використовує формули для знаходження площі трикутника (Герона, за двома сторонами і кутом між ними, за радіусом вписаного і описаного кола) в розв’язуванні задач.

4

Тригонометричні тотожності
sin2α+cos2α=1;   sin(1800- α)=sin α;  cos(1800- α)= -cos α;   sin(900- α)=cos α;   cos (900- α)= sin α

5

Теорема косинусів і наслідки з неї. Самостійна робота

6

Теорема косинусів і наслідки з неї.

7

Теорема синусів і наслідки з неї

8

Теорема синусів і наслідки з неї

9

Розв’язування трикутників

10

Розв’язування трикутників

11

Розв’язування прикладних задач

12

Розв’язування задач. Самостійна  робота

13

Формули для знаходження площі трикутника

14

Розв’язування задач на знаходження площі трикутника

15

Розв’язування задач на знаходження площі трикутника

16

Розв’язування типових задач

17

Контрольна робота №1

Тема 2. Правильні многокутники (6 год)

18

Аналіз контрольної роботи. Правильні многокутники. Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників
Описує круговий сектор і сегмент.
Формулює:
означення правильного многокутника;
теореми: про відношення довжини кола до його діаметра; про площу круга.
Записує і пояснює формули:
радіусів вписаного і описаного кіл правильного многокутника;
радіусів вписаного і описаного кіл правильного трикутника, чотирикутника (квадрата), шестикутника;
довжини кола і дуги кола;
площі круга, сектора і сегмента.
Будує правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник.
Доводить формули  радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників.
Застосовує вивчені означення і властивості  до розв’язування задач.

19

Побудова правильних многокутників

20

Довжина кола. Довжина дуги кола. Самостійна робота

21

Площа круга та його частин

22

Розв’язування  типових задач

23

Контрольна робота №2

Тема 3. Декартові координати на площині(10 год)
24

Прямокутна система координат на площині
Описує прямокутну систему координат.
Розпізнає рівняння кола та прямої.
Записує і доводить формули координати середини відрізка та відстані між двома точками.
Застосовує вивчені формули і рівняння фігур до розв’язування задач.

25

Координати середини відрізка

26

Відстань між двома точками із заданими координатами. Самостійна робота

27

Відстань між двома точками із заданими координатами.

28

Рівняння кола

29

Рівняння прямої.

30

Контрольна робота №3

31

Розв’язування задач

32

Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр



Немає коментарів:

Дописати коментар